1. aprīlis – dīvainie meklējumi humoram


    Principā, nekad neesmu īpaši skatījies, pēc kā tad šo blogu atrod meklētājos, jo nekā interesanta un populāra te nav, tomēr izrādās, ka priekš šī bloga satura zinātājiem, dažas pērlītes tomēr ir.

    Sāksim ar “labaki medibu lauki“. Es ceru ar visiem lasītājiem viss ir kārtībā un neviens nav nonācis labākos medību laukos ar šī bloga palīdzību – tik drausmīgs jau viņš taču nav.

     Iespējams tas pats cilvēks, vai kāds cits, ir mēģinājis izošņāt kaut ko par to, kas jauns dzirdams par velna izdarībām – “teksts par velnu“. Cerams tas nebija tas, kas mudināja viņu meklēt labākus medību laukus.

    Visu šo vēl skumjāku un drūmāku padara tas fakts, ka kāds še meklējis “ceļa vārdi“. Es tiešām ceru ka mans blogs nav vainīgs latviešu tautas izmiršanā.

     Kaut kādu gaismu šai visā ienes “labākai nākotnei”, tomēr es ceru tā nav kāda slēpta norāde uz to, ka bez latviešu tautas nākotne būtu labāka.

     Kāds izmisis cilvēks ir lolojis cerības kaut kur piedalīties “ceru, ka vēl paspēšu piedalīties“ un tiešām ceru ka viņam arī izdevās piedalīties, ja tas protams nebija nekas nelegāls, bet man liekas ka Google vēl nespēj dot atbildes uz tik specifiskiem jautājumiem.

     Es, protams, cerēju, ka mans darbs pie FaI nesīs kādu atdevi, bet radīt ko tik graujošu kā “fai sindroms“ es gan īsti nebiju cerējis, lai piedod man visi ārsti, kam ar to jācīnās, bet tomēr nedaudz pārņem lepnums.

    Škiet kāds raksts ir padarījis šo blogu ļoti nozīmīgu saimnieciskajā darbībā, jo cilvēki šeit cītīgi mēģina atrast “stundas likme kategorijas strādniekiem”, “saimniecība blog” un “saimniekošanas pamati”. Gandrīz vai jāuzraksta kaut kas par šo tēmu, lai tik daudz cilvēkiem nenāktos vilties.

     Kāds cilvēks ir mēģinājis atrast veidu, kā uzsākt sadarbību ar FaI – “ka pieslegt wa fai“. Lai pieslēgtu jebko Fai ir nepieciešams tikai sazināties ar mani.

    Kāds cits savukārt interesējies par to ko tad es piedāvāju – “fai tehnoloģijas”.

     Kāds ir meklējis kādu personu “kura 12a2”. Jāapbēdina gan šo cilvēku, vienīgais FaI: AVP personāžs, kas tiešām apmeklē skolu iet 11a klasē.

     Viens ieraksts šķiet varētu liecināt par to, ka alu cilvēki nevien nav izmiruši, bet lieliski turās līdzi laikam, vai arī kādam ir interesantas vēlmes – “alu sievietes ādās”. Diemžēl nevaru ar to nekādi palīdzēt, tikai darīt zināmu ka – alu sievietes ādās, Jūs tiekat meklētas. Neko vairāk līdzēt nevaru.

    Kāds ārzemnieks ar ļoti specifisku gaumi mākslā savukārt ir meklējis “walk underwater art “

    1. aprīlis laikam tomēr izdevies 😀

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts Velns zin kas teksta formātā. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

