Oriģinālais FaI (Fire and Ice) R.I.P.


Tas jau nolemts kādu laiku, bet nekā nesanāca uzrakstīt. Oriģinālais Fire and Ice projekts oficiāli tiek apturēts uz visiem laikiem (ticamākais). Tas protams nenozīmē, ka es ne ar ko nenodarbojos, vien tas ka FaI politika tagad būs nedaudz citāda.

Pie iemesliem varu minēt to, ka īsti nav laika pie tā piestrādāt jau kādu pusgadu. Otrs iemesls laikam ir tas ka tas nebija gluži tas ko es gribēju. Kaut kas nebij tā kā es gribēju.

Uz vecajām jau gatavajām iestrādnēm nu varēs veidot ko svaigu – neļaus tak mantai iet zudumā. Tie kas kaut nedaudz seko līdzi, nedaudz nojauš par to, kur tad es dodos. Jeb drīzāk kur jau esmu devies 😀

Un tagad klusums brīdis priekš FaI (amen).

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts FaI izstrāde. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

