Progress small #1


Šodien man tika  lekcija par to ka jāinformē pat par vismazāko procesu, kas kaut ko maina nevis tikai lieliem vilcieniem. Mana atvainošanās par to, tātad.

Pateicoties LatvietiS salabots  fakts ka ierakstot navigācijas palīgā nepareizu npc radās nebeidzamais reloud. Tagad vienkārši paliek apakšlokācijā. Salabota cenu nepilnība ar Ēdamajām gliemenēm, kad tika automātiski izvēlēta maksimālā cena – vai uz visiem laikiem nav zināms. Salabots mūžīgais reloud pie dialoga “Labāki medību lauki”. No cietuma gan laukā tikpat netiksiet 😉 Pievienots/Salabots elementu gaļa/baltais bumbulis iedarbība ar uguni, ja elementa inventārā nav.  Vaitlistā – problēma, kad pērkot vairākas lietas inventāra masas/tilpuma limits piemērojas, kamēr pērkot vienu elementu nē (a???). Šis man ir šobrīd noslēpums 😉

No manas puses pievienots: lokācijā lielais ugunkurs – objekts ugunskurs. Priekšmetiem gaļa/baltais bumbulis pievienots “OnTarget ar objektu 0 (Ugunskurs)”. Efekts tas pats, kas parastajā versijā. Avots arī tagad drīz būs pieejams versijā kā objekts (jau var tikt izmantots kā objekts). Pievienota interakcija “Flakons” “OnTrget ar objektu 2 (Avots)” – rodas Flakons ar ūdeni – 1kg. Junajam elementam pievienots attiecīgi izmantot ar efektu +20 padzēris,+flakons un izjaukt + flakons,- elements.

Būs jāpārveido Likes/Dislikes un Good/Bad. T.i. abi būs jāliek vienā tabulā jo sanāk ka parasti jāskatās abi un dažādās tabulās tas ir a lot of overhead un pie reizes pa taisno SQL varēs aprēķināt good-likes difference.

About Jānis Strankals

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person. Wannabe developer of interactive book "Lyalia Chronicles" and leader of Team LatgolAI.
Šis ieraksts tika publicēts FaI izstrāde. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.