Good-bad, Likes-dislikes


Šīs ir lietas, kas attiecināmas uz varoņa kā tāda definīciju. Man liekas to vieglāk paskaidrot uz piemēra.

Ok. Pieņemsim, ka esam uzlikuši varonim “Alkohols” ir slikti vai “Alkohols” viņam nepatīk. Ir divas varoņa attieksmes iespējas ja jūs izvēlaties izmantot kādu alkoholisko dzēienu – ja negatīvā attieksme ir neliela, tad efekts būs tikai uz varoņa pašsajūtu ti, varonis būs neapmierināts ar to ko ir izdarījis (precīzāk, ko jūs likāt izdarīt). Ja negatīva attieksme ir pietiekami liela, tad varonis vienkārši pasūtīs jūs pāris mājas tālāk, tākā dara mans varonis 😉

Kāda jēga/būtība – FaI varonis nekad nav bijis kā tāda lelle. Vienmēr ir darīts tā lai varonim varētu būt savs raksturs. Nē raksturs ir atsevišķa sistēma vēl līdz galam neiestrādāta. Drīzāk savi “Uzskati”. Nezinu kā to nosaukt. Nu vispār viņam var būt pilnīgi vienalga ko tu gribi 😉 Protams open world versijā varoņa psiholoģisko portretu veidojam mēs paši, bet misijās varu iespert varoni kuru nokontrolēt varēs ne kurš katrs 😉

Advertisements

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts FaI izstrāde. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s