Some other games


Kautkā pēdējā laikā iesaistījos pāris jaunās spēlēs.

Pirmā kur iesaistījos “Mafia Wars” facebook. Ok uzreiz varu teikt ka nekas no mūsu tās tematikas nav pat naga melnuma vērts bet…

Pirmkārt kā pie velna es tur tiku. Sociālais aspekts. Tikai tāpēc ka draugi spēlēja. (arī viens no FaI klupšanas puntiem) Citādi es nekad to nedarītu.

Un ko es par to varu teikt. Hmm. Pirmāmkārtām reklāma pirmajā lapā. A-ja-jai. Tas mani kaitināja -1. Otrāmkārtām tas ko es saucu par zombija sindromu un kas ir viena no manis visnecienītajām lietām. Tātad es vislaik kautko spiedu. Laikam pildīt uzdevumu vai kaut ko tamlīdzīgu. Vēlāk ko citu. Visu autonomā režīmā, jo man tas laikam bij jādara. Ok, tagad esam tikuši tur un jādara tas. Spēlēja spēles loģika ne es. -1  Es tikai izpildīju komandas. Treškārt, kā es varētu iefiltrēties pretinieka mafijā. Ievākt informāciju.  Darīt to ko es gribu nevis ko man uzspiež, ja es uzrakstītu ziņu saprotams kāda būtu atbilde 🙂 😉 😉 -1 Ļoti forši bija tas ka mani vienmēr informēja par progresu. Tie jaukie eventi “iced” utt ari bij forši. Grafika visai forša. +1 Visumā 4/10. Derīgs 15 minūtēm no mūža.

Nākošajā spēlēm uzskrēju gamevision.lv  Tur bij raksts par jauno spēli Global Conflict. Ja godīgi tad pirmais iespaids bija “jippi, vai varētu būt?”- bāzes celšana, armijas, sarežģīta attīstības sistēma (drusciņ, īstenībā vidusmēra), bet akvai, misiju tabs apraka manas cerības un sajūsmu zem brūkošu ēku gruvešiem un pārbrauca pāri ar smago tehniku – kārtējā vienas pogas spaidīšanas spēle. Smuka. Advancēta. Itkā varu paredzēt spožu nākotni, bet nekādā ziņā ne man interesanta. Visumā 5/10. Laba ja ir atbilstošas prasības.

Nākošā ko minēja turpat komentāros un kuru laikam vēl papētīšu, bet kas lidosta.net Ja godīgi pati sākšana bij nedaudz sarežģīta. Arī pati spēle liekas sarežģīta. Vismaz specifiska, par lidostas uzturēšanu, reisu veikšanu, bet atkal. Nē, ne vienas pogas spaidīšana 🙂 Bildes tai spēlē ir ņemtas no fotogrāfijām. Tas nāvīgi izsita mani no ierindas. Es protams nepārbaudīju vai tās ir ņemtas no google images randomā, bet jebkurā gadījumā tās bija reālu lietu fotogrāfijas, jēlas, pat nedaudz neapstrādātas. Kā vienmēr mēģinām ieekonomēt uz visu peļņa būtu lielāka. Visumā 4/10. Varbūt piespiedīšu sevi vēl paspēlēt.

Edit:

Jippi. +1  lidosta net. Lidmašīnai jākomplektē arī apkope.  Pietam pamanīju vēl dažas lietas, darba tirgus. Veco lietu tirgus. Vispār paceļu vispārējo atzīmi 5/10. Izskatās ka uzlikšu uz šo projektu aci. Izskatās pēc “cilvēki cilvēkiem” nevis “mēs esam kruti maksājiet…maksājiet jūs …..”.

Jebkurā gadījumā man ir pārāk augstas prasības ja kas 😉 Es vienkārši zinu ko drīkstu atļauties sagaidīt.

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts spam. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

