Ok, whats new.


Trīs no inventāra sadaļām (Sīklietas,Kvestu priekšmeti, Saliktie priekšmeti) apvienotas vienā kopīgā zem virsraksta Sīklietas

Komanda “Nomest” izpildīta uz priekšmetu vairs neiznīcina priekšmetu, bet dara to ko saka. Visi nomestie priekšmeti paliek turpat lokācijā kur nomesti un ir atkal paņemami (protams ja kāds nepasteidzas pirmais)

Ļoti neliels progress ar inventāra svara un tilpuma kontroli. Tagad tiek rēķināta varbūtība ka mugursoma saplīst. Kā gadījumā par to parādās uzraksts. Pagaidām nekādas soda sankcijas neseko. Kad pabeigšu, tad by-by priekšmeti kas bija mugursomā. Bet līdz tam vēl tālu – iespēja igādāties mugursomu, aktivizēt, sequence kad saplīstot var aktivizēt citu mugursomu utt.

FaI:GE Episodes tagad var nobloķēt spēlētājam iespēju a) mainīg apakšlokāciju, b)mainīt lokāciju, c) mainīt reģionu (piemēram “Pazemes pilsēta”) līdz nav veikts viss nepieciešamais lai turpinātu progresēt stāstā.

Long term jobs tagad ir piesaistīti lokācijām nevis ciemiem, kā arī uzrādās pie lokācijas pārskata.

Pievienota per location eventing. Īsāk sakot var realizēt tādu iespēju, kā kontrolpostenis ieejot lokācijā, gribi cauri – maksā ragā.

Pievienots “in hands” termins. Tagad spēlētājs varēs (kādreiz) paņemt rokās spēlētāju komā, izmantot lāpu, paņemt rokās maisu ar zeltu, kravas ratus. Nu uz to pusi. Lietas kas aizņem rokas un ko nevar ievietot inventārā.

Jauns termins “folovers”.  No šī brīža kkas (dzīvnieki, npc, citi spēlētāji) teorijā var pārvietoties kopā ar spēlētāju. Pēdējie vairākos režīmos (hiden, open utt.).

Jauns termins “lock on” būtībā nozīmējošs to ko nozīmē. Koncentrēties uz doto lietu – lokāciju, npc, spēlētāju, objektu, dzīvnieku whatever. Un tad izpildot darbību “Skill on target”  no aktīvo prasmju skata vai “with target” no inventāra un skatīt kas nu notiks. Varu derēt būs tik grūti iedomāties, kas notiks “Gaļa” + “with target” + “Pieradināts vilks”, kā jau līdz šim ir noticies.

Pie lokācijas jauni pārskati “Radījumi” (turpat uzrādīsies arī mūsu “Pieradinātais vilks” ja mēs viņu atstāsim bez uzraudzības) un objects (Dažādi dinamiskie objekti lokācijā piem ugunskurs, lampa, ko likvidēt lai iestātos tumsa un varētu kautvai piemēram aktivizēt spiega specspēju “Shadow vision” Tiem kas nezina. Ja nav gaismas, normāls spēlētājs neredz no spēles well, gandrīz neko (pēdējais attiecas vairāk uz fai open world versiju))

Kāds man prasīja ka es apvienošu open/GE Episodes Nu ar otro ir tā ka tur liela daļa no visa notiks slēgtās lokācijās, kur lielākoties spēlētāji no open world reti kad tiek + kā jau minēju spēle kontrolēs spēlētāja lokācijuun open world interakcija ar GE Episodes (Game modes 2,3,4) tiks limitēta pēc stāsta prasītā.

Long term travels added. Nu to reti kurš maz redzēs. Neviens jau netiek nost no salas uz kontinentu 🙂 A ostas salā vēl nav. Ceļa līdz ūdenskritumu pilsētai ar. Vispār ceļojot lielgabarīta transportlīdzeklī tu esi reālā lokācijā ar nu kas nu pienākas.

Nu tas nu pagaidām viss. Nedaudz vairāk gan kā vajadzēja nu bet šis tas te tomēr nav pateikts. Lai interesantāk. 🙂

Advertisements

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts FaI izstrāde. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s