Teksts Teksts Teksts ….n – reizes


Vakar sāku strādāt pie kartes. Visupirms jau sazīmēju atbilstošos laukus kartē un. Un sajutos slikti – vietām no vienas pilsētas līdz otrai ir vairāki desmiti soļu, lokāciju, sauciet kā gribat.

Viss protams ir jauki. Man patīk tas ko es daru, bet man ir zināmas problēmas ar viena un tā paša atkārtošanu vairākus desmitus reižu. Es to vienkārši ciest nevaru, un ko nu.

Par laimi visam vienmēr ir savs atrisinājums – uzgrūst šo darbu kadam citam. Kādam kurš tāpat neko nedara. Jap tieši tā – savam partnerim projekta izstrādē, kurš ir bijis ar mani visus 1.5 gadus kopš eksistē http://www.fai.lv  Jā jūs pareizi sapratāt. Datoram. Viņam ir pilnīgi vienalga cik reizes jāveic viena un tā pati darbība. Tā nu es uzrakstīju skriptu ar kura palīdzību no pāris parametriem varu iegūt pilnus ceļu aprakstus spēlei as man viņus vajag. Pietam viena ceļa izveide ir pamatā 5 min tāka staigāsiet mani mīļie un kā vēl staigāsiet.

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts FaI izstrāde. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

