I am evil!


Ok , vairākas stundas noņēmos, bet nu laikam ir gatavs. Esmu pievienojis jaunu ‘fīču’ par kuru ‘lietotāji’ būs ļoti nikni. Jūtos lepns un patiesi ļauns. Nu labi ragu (nu vismaz ta ceru 🙂  ) un astes gan noteikti man nav, bet vienalga.

Ko tad es esmu tādu sastrādājis. Vispār šī fīča grozījās pa darbu sarakstiem, man galvā un tamlidzīgi jau kādu laiku un nu beidzot saņēmos. Tātad no šī brīža, ja varonis ir miris, komā, aizmirsts, vispār vienalga kā to saukt, tad jebkurš cits var ņemt no viņa inventāra jebko. Kamēr varonis dzīvs, tikmēr protam nekas tāds nav iespējams, tikai ja dzīvība ir 0.

Nu es nedaudz pārspilēju. Pagaidām sakarā ar dažām sarežģītībām lietas kas ir varonim uzvilktas – drēbes, ierocis – nevar iegūt. Nu bet tas līdz tam laikam kamēr pievienošu iespēju iegūt arī to.

Tā kā ciema galvenais laukums ir stāvgrūdām pilns ar varoniem komā, tad šobrīd var jauniņais savu varoni apģērbt, apbruņot un pabarot pilnīgi pa brīvu. Pa zemi mētājas pārtikas un mantu kaudzes.

Kāds tūlīt varētu protestēt,ka tā nav godīgi vai kautkā tā, bet ko tādu es pilnībā noraidu. Pirmkārt dzīvojam nevis vāļājamies pa zemi bez dzīvības. Otrām kārtām laiks atmācīties stiept līdzi 10 ieročus, pārtiku veselam gadam un pusi saimniecības darbarīku. Tiek kas protams neseko līdzi manām atskaitēm gamevision.lv varu atgādināt, ka savu lieko mantību var droši noglabāt aiz savas mājas sienām, kur tai nekas netiks klāt. (Nu pagaidām, kamēr māju apzagšana vēl nav pievienota.

Pietam tās lietas nav nemaz tik vienkāršas kā sākumā es izklāstīju, lai saprastu kāpēc lasiet nākošo ierakstu, kur pastāstīšu par nelielu āki. Attā 🙂

About janiksxxl

An INTP, uncompromised one. Lazy programmer, strange writer, terrible artist and really strange person protecting its place in the world. Wanna be author of in development social interaction simulator G.A.K.U.E.N.:.Eden's last garden
Šis ieraksts tika publicēts FaI izstrāde. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

