Joks! Īstenībā šai nedēļā es nedaudz vairāk pievērsos tieši FaI grafiskajai daļai. Un tas laiks kurā ar manām nekadām zināšanām par zīmēšanu un neprasmi darbā ar GIMP izdevās no nekā radīt kautko līdzīgu vienai lokācijai.
Visi var apskatīt šo pašu lokāciju arī ingame. Visas fīčas kas līdz šim ir implementētas gan ir saskaitāmas uz roku pirkstiem.
- Ko saka jauns loga izkārtojums. Teicēja bildīte un teksts. Tāpat tiks uzrādīts arī varoņa teiktais npc. Tāda vairāk dialogam līdzīga sistēma. Krāsas utt protams nav galarezultāts.
- Npc avatars in scene. Avatars var pārvietoties pa lokāciju. Pagaidām gan tikai četros virzienos. Pārvietošanās leņķī pret pamata plakni nav iespējama.
- Npc avatars mainās. Pirmām kārtām katram iešanas virzienam ir savs attēls – no aizmugures, priekšas, sāniem. Nu sāna. Otrs sāna skats ir mirror pirmajam. Tāpat ir iespējams nomainīt pozu, piemēram likt avataram māt, pietupties. Pagaidām tikai nekustīgi attēli, nekādu animāciju.
- Priekšmeti lokacija ir ar dziļumu. t.i. avatars var atrasties aiz priekšmeta vai pirms priekšmeta, pagaidām gan man vēl ir problēmas ar pareizu perspektīvu, bet pie tā tiek strādāts.
- Priekšmetiem ir stāvokļi, piem. aizkari var būt aizvērti, atvērti, vai ar nelielu pavērumu.
Kas vēl jāveic?
- Kolīzijas. Šobrīd npc var doties jebkur. Iziet cauri sienām, priekšmetiem utt. Protams, ja dialoga autors pieļauj ka npc iet pa nepareizu ceļu tad viņš pats ir vainīgs nu bet vienalga. Just a must.
- Animācijas. Un nejau gifi. Kautkas būs jāplāno uz spraitu pusi caur jaunajām CSS 3 iespējām.
- Info ikonas. Virs npc galvas parādīsies ikonas, kas norādīs tā vēlmes vai emocionālo stāvokli, piem. izsaukuma zīme, jautājuma zīme, asara, sirds un tml.
- Spēlētāju reprezentējoša ikona.
Kā vienmēr jāpiezīmē, ka tehnoloģisko pusi es varu izveidot īsos darba mirkļos. Ar grafisko daļu kā redzat iet nevisai. Laigan ir redzētas arī sliktākas lietas. Un galu galā tā ir labāk kā nekā. Kāpēc vispār grafika? Nezinu tāpēc ka citi cilvēki to grib.
Ja godīgi tad ar katru darbiņu es nedaudz iepraktizējos darbā ar zīmuli, papīru un attēlveidošanas programmām – mayby, ja tas būtu mans ikdienas darbs tad manas prasmes zīmēsanā būtu tikpat labas kā programmingā. Pagaidām gan kamēr mākslinieki no manis bēg prom paliksim pie tā paša.